Sekretariatet

Sekretariatet utfører det daglige arbeidet i forbundet og holder til i Brugata 19 i Oslo sammen med de øvrige folkehøgskoleorganisasjonene i Norge.

Her er oversikt over de ansatte i Folkehøgskoleforbundet med kontaktinformasjon:

• Angelina K. Christiansen

Generalsekretær

Angelina arbeider for at alle våre medlemmer skal ha gode arbeidsforhold. Hun jobber for et avtaleverk som ivaretar både arbeidstakerne og skoleslagets særpreg. Hun veileder og støtter våre tillitsvalgte i sitt viktige arbeid lokalt på skolene.

• Espen Bråten Kristoffersen

Rådgiver for pedagogisk utvikling

Espen leder det felles pedagogiske utviklingsarbeidet i frilynt folkehøgskole. Kontakt Espen for alt som har med skoleutvikling å gjøre. Espen er ansvarlig for blant annet Folkehøgskoleuka og FHF`s kursprogram. Ved ønske om skolebesøk og rådgivning kan også Espen kontaktes.

• Øyvind Krabberød

Redaktør av medlemsmagasinet "Folkehøgskolen"

Øyvind kombinerer redaktørstillingen med stillingens som informasjonsrådgiver i IF

• Borgny Marie Underdal Borgersen

Økonomi- og IT-ansvarlig

Borgny er økonomi- og IT-ansvarlig ved kontoret, og administrerer de økonomiske forhold mellom Folkehøgskoleforbundet og IF.

• Fredrik Underdal Hagen

Administrasjonssekretær

Fredrik har ansvar for medlemsservice, medlemsdatabasen, inn- og utmeldinger, endringer av medlemskap og medlemsbehandling.