Folkehøgskoleuka

Folkehøgskoleuka arrangeres i uke 32 hvert eneste år.

Folkehøgskoleuka 2024

5. – 8.  august 2024 er det klart for et nytt eventyr. SKAP Kreativ Folkehøyskole er vertsskole. Skolen ligger i vakre Mandal.

Vi har bestilt sol og skyhøy badetemperatur! Skolen har en fantastisk stab som gleder seg til å ta oss imot.
Alle våre kurs varer i to dager, med unntak av kurs for nye lærere, som varer i fire dager. Mange har derfor
mulighet til å delta på to kurs.

Programmet lanseres i mars 2024. Følg med!

Om Folkehøgskoleuka

Det har blitt en tradisjon at vi kombinerer våre mangeårige kurs for nye i folkehøgskolen med spennende og aktuelle kurs for deg som har vært i skoleslaget en stund. Ved at vi legger opp til en rekke kurs i andre uken av august sørger vi for at flere kan møtes på tvers av fag, stilling og geografi.
Gjennom foredrag, kurs, samtaler, felles måltider, morgensamlinger, festligheter, quiz, konsert, nye bekjentskaper og mer til, skal vi sørge for inspirasjon og faglig påfyll som en kickstarter på nytt skoleår.