«Uten Fasit» et idéhefte

Publisert/Oppdatert

Vi har sendt ut et idéhefte med tips til tema og hvordan arbeide med utvikling av den pedagogiske praksis ved en folkehøgskole.

RIKTIG GOD PÅSKE!

Publisert

Vi håper påsken blir fylt med glede, fred og hygge! P.S. Husk å ta dere tid til å slappe av og nyte påskeferien. Det har dere fortjent!

Folkehøgskoleuka 2024

Publisert/Oppdatert

Programmet er klart! Og hvilken uke det skal bli på SKAP Kreativ Folkehøyskole 5. - 8. august!

Kjøkkensamling på Sogndal folkehøgskule 12. – 13. juni

Publisert/Oppdatert

I samarbeid med Fremtiden i våre hender og Sogndal folkehøgskule inviterer vi til nok en kjøkkensamling.

Kurs for ansatte som arbeider med tilrettelagt folkehøgskole

Publisert/Oppdatert

Kurset er ment for alle som arbeider med elever som trenger ekstra tilrettelegging for å kunne gjennomføre et år på folkehøgskole.

Studie i folkehøgskolepedagogikk

Publisert/Oppdatert

Et sikkert vårtegn er at du nå kan søke opptak!

Liten rapport fra kurs i psykisk førstehjelp for unge

Publisert

12. - 13. februar arrangerte vi nok en runde med dette populære og viktige kurset.

Lihkku beivviin!

Publisert

6. februar er samenes nasjonaldag!

Tid for påfyll

Publisert

Vi har flere spennende kurs utover året. Her får du oversikten.

Julehilsen fra oss i FHF

Publisert

Vi ønsker dere alle en riktig god jul og et godt nytt år. Alt det beste fra Angelina, Einar, Øyvind og Espen