Årshjul

Årshjulet er et utgangspunkt for planlegging av informasjons- og markedsføringsaktiviteter på din skole.

Nedenfor kan du laste ned et forslag til årshjul for informasjon og markedsføring.

Årshjulet er delt inn etter månedene, med oppgaver knyttet til blant annet nettside, katalog, markedsføring og sosiale medier. Det er viktig å betrakte det som et utgangspunkt. Det vil være aktiviteter som ikke er aktuelle for din skole, og du kan selv redigere og tilpasse det til dine behov.

Bakerst finner du vedlegg med mal for skoleside på folkehogskole.no og uthenting av statistikk.

Ta gjerne kontakt dersom du har innspill til årshjulet eller ønsker hjelp med arbeidet. Vi i IF er aldri lenger unna enn en epost eller telefon.