IF-sekretariatet

Informasjonskontoret for folkehøgskolen (IF) er de tilsluttede skolenes felles organ for å hjelpe skolene med informasjonsarbeid og rekruttering.

Her er oversikt over de ansatte ved Informasjonskontoret for folkehøgskolen med kontaktinformasjon. De fleste hjelper gjerne med det meste, men vi har alle våre styrker. Ta gjerne kontakt for å få hjelp!

• Dorte Birch

DAGLIG LEDER

Hjelper gjerne med generelle henvendelser, profilarbeid, linjeutvikling, web, sosiale medier (inkludert annonsering i sosiale medier), PR og statistikk.

• Astrid Fuhr

INFORMASJONSRÅDGIVER

Hjelper gjerne med folkehogskole.no, skolens egen nettside og generelle henvendelser om web.

• Ingvild Sættem Beltesbrekke

INFORMASJONSRÅDGIVER

Ingvild tar imot innspill til folkehøgskolenes sosiale medier og kan gi hjelp og tips til skolens egen innsats i sosiale medier (ikke annonsering). Hovedansvar for Facebook, Instagram og YouTube.

• Susanne Stee

INFORMASJONSRÅDGIVER

Susanne jobber også med sosiale medier og tar imot innspill til folkehøgskolenes sosiale medier og kan gi hjelp og tips til skolens egen innsats i sosiale medier (ikke annonsering). Hovedansvar for Instagram Reels, TikTok og nye sosiale medier.

• John-Marius Tønnesen

INFORMASJONSRÅDGIVER

John-Marius kan hjelpe til med kommunikasjon av frilynt verdigrunnlag, søkemotoroptimalisering og digital annonsering. Han styrer også Frilynt folkehøgskole sine sosiale medier, med fokus på Facebook og Instagram.

• Borgny Underdal Borgersen

ØKONOMIANSVARLIG

Hjelper til med din skoles økonomiske forhold til IF, Folkehøgskoleforbundet og Folkehøgskolerådet.

• Fredrik Underdal Hagen

Administrasjonssekretær

Fredrik jobber med administrative oppgaver for IF, som statistikk (NAVI) og fakturering. Fredrik er også backup på telefon og e-post, og han kan gi svar på mange av problemstillingene din skole står overfor.

• Priya Prasath

Informasjonssekretær

Priya er den du vil møte på telefon og e-post, og hun kan gi svar på mange av problemstillingene din skole står overfor.