56 nye , ferske sider om alt mulig i folkehøgskolen – nr 1 av Folkehøgskolen 2017 er ‘på gata’

Bladet vårt Folkehøgskolen er nå klart med nr 1 i år. Du kan boltre deg i 56 sider om stort og smått av hva som rører seg i folkehøgskolen for tiden. Ikke minst kritisk søkelys på folkehøgskolenes utstrakte studiereisevirksomhet. Les også dette nummers portrettintervju av Haldis Brubæk, rektor på Romerike folkehøgskole.

Jæren folkehøgskole har startet opp teknologilinje og linjea sosial arbeid. Du finner anmeldelse av Stortingspillet, introduksjon av ‘fotoøyeblikket fra Sogndal folkehøgskole, debattinnlegg og forslag til globalvettregler for internasjonalt arbeid i folkehøgskolen. Og mye mer. Det er bare å lene seg tilbake og la seg inspirere, irritere, engasjere,..

Folkehøgskolen nr 1 2017 i ISSUU