Brandt gjenvalgt. Flere nye i styret

Landsmøtet valgte flere nye navn inn i styret som skal virke fram til landsmøtet i 2017. Øyvind Brandt ble gjenvalgt som forbundsleder.
70 delegater og gjester var samlet de første junidagene på Voss Folkehøgskule. Dermed var det flere deltakere, flere skoler representert og flere rektorer med på landsmøtet, som var det første etter delegatsmodellen.

Nye i styret er Sivelin Kjølstad (Sogndal), Per-Egil Andersen (Elverum) og Ulf Langmo (Vefsn). Siri Skjerve (Nordmøre) er nå styremedlem etter å ha vært første vara i siste periode. Første vara er Kristin Smith (Ringerike), som møter fast i styret. Andre og tredje vara er Line Cecilie Tirslaug (Trøndertun) og Ingjerd De Graaff (Romerike).

I tillegg var det gjester fra NKF, Folkehøgskolerådet og både Sverige og Danmark. Voss Folkehøgskule hadde lagd en flott ramme for møtet, med nydelig mat og flere flotte kulturinnslag og besøk i nærområdene.

Les flere nyheter i siste medlemsnytt juni 2015.