Fantastiske dager i Seljord

Ingrid Ytre-Arne var blott ei av mange som imponerte på junimøtet og samling for praktisk personale på Seljord FHS. (www.seljord.fhs.no)
Staben ved Seljord folkehøgskule, med Terje Heggernes i spissen, leverte virkelig varene da de arrangerte folkehøgskolekonferanse 4. - 7. juni, i samarbeid med Norsk Folkehøgskolelag.

Over hundre tilsatte av alle slag i frilynt folkehøgskole fikk servert et ypperlig kulturprogram og et flott fagelig opplegg de fire dagene i Seljord. Her gikk virkelig de som hadde blitt hjemme glipp av noe!

Folkehøgskolen i Vest-Telemark markerte også sitt 40-års jubileum. Tidligere elever hadde vært i full trening en uke og bidro med musikalprogram i kulturhuset for gjestene på konferansen – mange takk!

(Kilde: www.frilyntfolkehøgskole.no)