IF inviterer til spennende informasjonskonferanse

Utviklingen på informasjonsfeltet er rivende. Det er derfor krevende å være god på informasjonsaktiviteter om egen skole. Alle folkehøgskoler bør være representert på årets informasjonskonferanse! Konferansen finner sted på Thon Hotel Bristol i Oslo i dagene mandag 14. til onsdag 16. september. Et fyldig og spennende program er nå i boks og invitasjonen er lagt ut med påmeldingsfrist 20. august.

Mange gode foredrag

Kjersti Løken Stavrum, generalsekretær i Norsk Presseforbund er første kvinne ut med Når krisen oppstår og journalistene ringer. For de ringer, også elever. Deretter gåtr det slag i slag.

Velg mellom fem verksteder

Tirsdagen inviteres deltakerne til å velge to av fem verksteder. Disse er:

-Sosiale medier – strategier for hvordan du kan lage engasjerende innhold som gir god effekt

-Promofilm for sosiale medier – hvordan lage videoer til YouTube og Facebook som ses og deles?

-Skriv for nettet – kort og gost!

-..så det vi sier speiler det vi er..

-Google AdWords – hvordan sikre at man oppnår målene man har satt seg.

Konferansen er et samarbeid mellom IF og IKF.

Velkommen!

Påmeldingsskjema her: http://folkehogskolene.net/?id=1325717994