NRK Østfold med 3 timers direkte sending fra Skjeberg folkehøyskole

Onsdag 3. desember var den nye matsalen på Skjeberg folkehøyskole fylt av energi da NRK Østfold gjennomførte en tre timers direktesending på radio. Elever og personale fra Skjeberg folkehøyskole og fra Haugetun og Jeløy folkehøgskoler samt politikere og leder av Folkehøgskoleforbundet bidro alle til en flott maratonsending.

Cecilie Olsen fra Bergen, elev på linja Kultur- og radiojournalistikk var co-studiovert med NRK Østfolds egen Lotte Olsen gjennom hele sendingen. Elever bidro med liveinnslag og innslag lagd på forhånd. Rektorene på de tre folkehøgskolene i Østfold, Skjeberg, Jeløy og Haugetun bidro. Det samme gjorde representanter fra fylkespartiene KrF og Frp og leder av Folkehøgskoleforbundet.

Hør hele eller deler av sendingen her.