Ny rikholdig utgave av FOLKEHØGSKOLEN på vei til deg

Årets første utgave av magasinet og medlemsbladet FOLKEHØGSKOLEN er nå i trykken. Men du kan allerede nå lese om Olav Helland på Buskerud, om rektormøtet og satsing på en bærekraftig sksole i en bærekraftig verden, om ..

..Kirkegaard som pedagogisk inspirasjonskilde, om fotoprosjekt på Skjeberg, om nyere forskning på vårt område, om en tankevekkende tur i en favela, om slumreporterne, omtale av flere interessante og relevante bøker, om skolepolitisk konferanse på Nansenskolen i mai, om overtallighet (arbeidsrett), svar til Odd Haddal om Jesus som pedagogisk inspirasjonskilde og en del mer.

Med andre ord, ennå en svært rikholdig og stimulerende 48 siders utgave av vårt blad fra vår redaktørs hånd.

Les det på nett her eller :