Velkommen til NF`nye nettsted

Nytt felles nettsted for IF NF og PUF. Vårt ønske er at det nye nettstedet til en hver tid skal gi deg oppdaterte nyheter og nyttig informasjon om aktivitetene i frilynt folkehøgskole generelt og i NF spesielt.

Knut SimbleEtter å ha slitt med et nettsted for NF, som vi ikke hadde kontroll på, er vi nå glade for å kunne ønske deg velkommen til dette nye og felles nettstedet for NF, IF og PUF. Vi har dermed samlet all informasjon om frilynt folkehøgskole på ett og samme sted, men organisert i et NF, IF og PUF område. Kalender og andre ting vil være felles. Tillitsvalgte på skolene vil motta passord til beskyttede områder på NF-nettet, som der du kan endre medlemskap eller lese styreprotokoller. Samme informasjons vil du motta i julebrevet fra oss. Ellers tar du kontakt med Knut Simble på e-post eller på telefon 22 47 43 10 Vi håper du vil finne nettstedet hensiktsmessig. Vi er imidlertid interessert i tilbakemeldinger, spesielt dersom du har forslag til forbedringer.