Vellykket andre samling for nye i folkehøgskolen. Ønske om mer.

PUFs initiativ for nyansatte har visst seg å være svært viktig for kursdeltakerne. Etter et meget vellykket kurs på Nansenskolen i august, ble det arrangert et oppfølgingskurs på Sanner nå i januar. Også dette høstet lovord fra deltakerne.

-Dette er en meget viktig satsning fra PUFs side, disse nye kommer til skolene med store visjoner og nye tanker, og møter ofte en kultur som gir lite rom for endring, uttaler Lars Sigve Meling. Å møtes og å få bekreftet at de er på rett vei er uvurderlig for deltakerne. Nå krever årets deltakere et nytt oppfølgingskurs i januar 2014.

Samlingen på Gran i januar ble ledet av Benedicte Hambro og Lars Sigve Meling. Første samling var over fire dager på Nansenskolen i august. Denne samlingen i januar var over to dager på Sanner Hotell på Gran.