FHF-rundskriv 8/2023: Invitasjon til Folkehøgskoleuka 2023 på SKAP Kreativ Folkehøyskole

Invitasjon til Folkehøgskoleuka 2023 på SKAP Kreativ Folkehøyskole

Det har blitt en tradisjon at vi kombinerer våre mangeårige kurs for nye i folkehøgskolen med spennende og aktuelle kurs for deg som har vært i skoleslaget en stund. Ved at vi legger opp til en rekke kurs i andre uken av august sørger vi for at flere kan møtes på tvers av fag, stilling og geografi. Folkehøgskoleuka har blitt et høydepunkt for mange, også for oss som arrangerer.

Gjennom foredrag, kurs, samtaler, felles måltider, morgensamlinger, festligheter, karaoke, kino, nye bekjentskaper og mere til, skal vi sørge for inspirasjon og faglig påfyll som en kickstart på nytt skoleår. Vi har som alltid en svært kompetent gjeng som i år skal lede våre kurs.

I år arrangeres Folkehøgskoleuka på en av de nyeste folkehøgskolene vi har, nemlig SKAP Kreativ Folkehøyskole i vakre Mandal. Vi har bestilt sol og skyhøy badetemperatur! Skolen har en fantastisk stab som gleder seg til å ta oss imot.

Alle våre kurs varer i to dager, med unntak av kurs for nye lærere, som varer i fire dager. Mange har derfor mulighet til å delta på to kurs. All informasjon om hvert enkelt kurs finner du i den vedlagte folderen. Oppgitte priser inkluderer kursavgift, kursmateriell, kost og losji. Vi tilbyr tilknytningsdøgn for dere som ankommer søndag, og til dere som kun har mulighet til å delta på ett kurs. Vi håper likevel på at de fleste velger å være med hele uken. Det er vår klare anbefaling!

Vi er i stadig utvikling og har flere nyheter på programmet i år. Flere av nyhetene er ønsker fra våre tidligere kursdeltakere, som har svart på evaluering som vi sender ut i etterkant av arrangementet. Hjelp oss gjerne med å bli bedre ved å svare på undersøkelsen du også. Vi takker Skoleutviklingsutvalget for gode innspill, tanker og ideer.

Så, hvilket kurs skal du velge? Kanskje dette er året hvor du melder deg på et kurs hvor du kan lære noe helt nytt, og ikke minst møte nye spennende mennesker? De aller fleste kursene er åpne for absolutt alle yrkesgrupper. Ta sjansen da vel!

Bindene påmelding innen 11. juni via denne lenken: bit.ly/uka2023

Har du spørsmål er du velkommen til å ta kontakt med oss via epost:

espen@folkehogskole.no, eller telefon: 464 20 909.

Velkommen til sommerens vakreste eventyr i levende Mandal!

Med beste hilsen

Espen Bråten Kristoffersen