Folkehøgskolen gir økt motivasjon og læringsglede

Nyeste nummer av Folkehøgskolen er i trykken og på vei til deg i posten. I ventetiden kan du boltre deg i spennende oppslag her på nett. F.eks. at spørreundersøkelse blant folkehøgskoleelever viser at folkehøgskolen gir øt motivasjon og læringsglede.

Du vil også kunne lese et portrettintervju med Stewe Claeson, nordist, forfatter og med et langt liv i folkehøgskolen i Sverige. Odd Haddal skriver under vignetten Pedagogiske inspiraasjonskilder om Jesus som lærer. Du kan lese om Streetart på Sunnhordland folkehøgskole, om politiske stevnemøter gjennom sommeren og mye, mye mer.

Finn fram godstol, kruset med noe varmt i og la deg provosere eller inspirere. Benytt gjerne bloggen www.frilyntfolkehøgskole.no til innlegg og kommentarer.