FHF rundskriv 16-2014: Vitnemål til stipendiater

Til (vær så snill og videresend/kopiere til)

Rektor/assisterende rektor/inspektør

Kopi til: Lokallagsleder

Vår ref.: 39/14/A 1.08 Oslo, 15.05.2014

FHF-rundskriv 16-2014

Vitnemål for stipendiater

Det er flere skoler som har stipendiater (2. årselever). Vi har fått flere forespørsler vedrørende utforming av vitnemål for disse. Vi ønsker derfor at de skoler som har stipendiater/andreårselever sender inn skolens mal for vitnemål for disse elevene, gjerne i form av eksempler på et eller to anonymiserte fullstendige vitnemål.

På bakgrunn av eksemplene vil vi utforme et felles eksempel/mal som skoler som senere starter med stipendiater/2.årselever evt. kan inspireres av.

Eksempler kan sendes til sindre.vinje@folkehogskole.no .

Med beste hilsen

Øyvind Brandt                        Sindre Vinje