FHF rundskriv 22-2014: Invitasjon til veivalgskonferansen 2014

Folkehøgskoleforbundet og NKF inviterer til Veivalgkonferansen 2014. Her vil dere få et innblikk i de erfaringer som Åsane-, Nordhordland- og Sørlandet folkehøgskole har gjort, samt praktisk øving og teori i de metodiske grep som skolene brukte i samarbeid med Jan H. Heitmann. Ta dette med hjem til egen skole.

Til  (vær vennlig å videresend til)

• Rektor
  • Inspektør
  • Tillitsvalgte
  • Styremedlemmer

Vår ref.: 54/14/A 1.08
Oslo, 25.08.2014

FHF-rundskriv 22/2014

Invitasjon til Veivalgkonferansen 2014

Vedlagt ligger invitasjon til Veivalgkonferansen 2014.

• Hvor ønsker du at din skole skal være om to eller 20 år?
  • Hvilke utfordringer og muligheter har dere?
  • Hvordan skal dere komme dit dere ønsker?
  • Når, hvordan og hvorfor skal det gjøres?
  • Hvilke veivalg skal man ta?

Dere vil også møte Francois Elsafadi  (www.marco.no) – av mange ansett som  en av Norges beste foredragsholdere. Han vil snakke om hvordan man sammen jobber for å realisere mål – hvordan man får ut potensialet i organisasjonen.

Dette er noe alle folkehøgskoler burde få med seg!

Med beste hilsen

Sindre Vinje