FHF rundskriv 9-2014: Hotellavtaler

Folkehøgskoleforbundet har nå inngått hotellavtaler med tre hoteller i Oslo. Avtalene kan benyttes av medlemmer i forbundet og alle ansatte i folkehøgskolene på reise med elever.

Til           Folkehøgskolene (vær vennlig å kopiere til/ettersend til)
                – Rektor og ass. rektor/inspektør
                – Tillitsvalgte/lokallag i Folkehøgskoleforbundet
                – Distriktsstyrene ved distriktsstyreleder

Vår ref.:27/14/A 1.08
Oslo, 14.04.2014

FHF-rundskriv 9/2014

Hotellavtaler

Avtaler er inngått med:

• Best Western Hotell Karl Johan. Avtalen gir fastpris på kr. 1040 for enkeltrom og kr. 1240 for dobbeltrom fra søndag til fredag og kr. 895 for enkeltrom og kr. 1095 for dobbeltrom fra fredag til søndag. Du kan bestille rom på tlf. 23161700. Ved bestilling oppgis avtale med Folkehøgskoleforbundet og du benytter kode 199596).
  • Hotell Børsparken. Avtalen gir 10% på dagens pris. Du får oppgitt dagens pris ved å ringe til hotellet på tlf. 22471717. Ved bestilling oppgis avtale med Folkehøgskoleforbundet og kode 60303908_DF.
  • Park Inn by Radisson Oslo. Avtalen gir 15% på dagens pris. Du får dagens pris ved å ringe hotellet på tlf. 22400100. Ved bestilling oppgis avtale med Folkehøgskoleforbundet og kode 99818. Park Inn gir også samme tilbud til elever i folkehøgskolen. Spesielt gunstig kan det være i helgene.

Avtaleprisene forutsetter et visst antall overnattingsdøgn pr år. Så det er fint om det blir informert bredt om tilbudet.

Med beste hilsen

Øyvind Brandt           Knut Simble