FHF-rundskriv 17/2018: Ledig stilling som generalsekretær

Generalsekretær i Folkehøgskoleforbundet er en nøkkelperson i norsk folkehøgskole.
Da nåværende generalsekretær går av for aldersgrense søker vi nå hans etterfølger.

FHF-rundskriv 17/2018

Generalsekretær

Folkehøgskoleforbundet er en medlemsbasert idé-, interesse og fagorganisasjon for norsk folkehøgskole. Forbundet organiserer rektorer, lærere og praktisk personale på 50 frilynte folkehøgskoler rundt om i Norge. Folkehøgskoleforbundet arbeider for gode og rettferdige ansettelsesforhold for medlemmene/ansatte samt gode rammebetingelser for folkehøgskolene. Sekretariatet på fire har kontor- og resepsjonsfellesskap med de øvrige folkehøgskoleorganisasjonene, sentralt plassert i Oslo.

Er du vår nye generalsekretær?

100 % stilling med arbeidsted Oslo.

For mer informasjon se full utlysningstekst på www.folkehogskoleforbundet.no/  eller kontakt leder Øyvind Brandt på tlf. 900 77 694.

Søknad med CV og referanser sendes til Folkehøgskoleforbundet, fhf@folkehogskole.no innen 24. september 2018.

Med beste hilsen

Øyvind Brandt