FHF-rundskriv 13/2019: Bestilling av sangbok

Det er på tide å bestille sangbok for neste skoleår! Vi trenger å vite hvor mange sangbøker DIN skole trenger, og når dere ønsker dem levert (i hvilken uke).

FHF-rundskriv 13/2019

Bestilling av sangbok

Se bestillingsskjema på neste side.

For å være sikre på å få sangbøkene til skolestart, må vi ha bestillingen senest 20. juli.

Med beste hilsen

Live Hokstad                                                                     Angelina K. Christiansen
leder                                                                                    generalsekretær

Bestilling av sangboka