FHF rundskriv 3/2019: Invitasjon til kurs i folkehøgskolepedagogikk — Folkhögskollärarveckan 2019

Den 18.-22. mars har vår svenske søsterorganisasjon «Förbundet Folkhögskollärarna» sin Folkehøgskoleuke. I den forbindelse har de et kurs som heter «Hur märks det i klassrummet att vi undervisar på en folkhögskola?».

FHF-rundskriv 3/2019

Invitasjon til kurs i folkehøgskolepedagogikk – Folkhögskollärarveckan 2019

Her ønsker de også ha med et norsk perspektiv og norske deltakere. De inviterer derfor inntil seks norske folkehøgskolelærere til kurset 20.-22. mars 2018. NB! Siden vi kun har totalt seks plasser, vil de lærere fra folkehøgskoler som deltar i våre pedagogiske utviklingsprosjekter bli prioritert.

Förbundet Folkhögskollärarna bekoster opphold og deltageravgift, men reise- og vikarutgifter må den enkelte kursdeltaker/arbeidsgiver selv bekoste.

Sted: Nordiska folkhögskolan (Ligger i Kungälv utenfor Gøteborg)

Dato 20.-22. mars, 2019

Tid: kl 1000, 20. mars – kl 1600, 22. mars 2019