FHF-rundskriv 7/2022: Turnuskurs 2. – 3. mai 2022

Vi inviterer nok en gang til kurs med turnusguru Svein Arne Thrana! Vi avholdt kurset for 22 deltakere før jul, og de ga kurset svært gode skussmål. Siden fristen den gang var kort, lovet vi å gi dere som ikke hadde anledning en ny mulighet.

Vi får et skreddersydd kurs, hvor forskjellige typer inndeling og organisering av arbeidstid igjennom folkehøgskoleåret er tema. Kurset vil blant annet inneholde:

• Lov- og avtaleverk
  • Turnusplanlegging i en prosess av 5 trinn
  • Metodikk og oppsett av bemanning- og turnusplaner
  • Års- og ønsketurnusproblematikk
  • Helsemessige vurderinger i turnusplanlegging

Tid: mandag 2. mai kl. 10.00 – 16.00 og tirsdag 3. mai kl. 09.00 – 15.00
Sted: Oslo (sted kommer)
Pris: 5.700,- (inkluderer kursmateriell, overnatting, lunsj begge dager og middag på mandag)

Trykk her for påmelding:

Med beste hilsen

Einar Opsvik                                                                     Angelina K. Christiansen