FHF-rundskriv 14/2023: Kurs om informasjon og markedsføring på Folkehøgskoleuka og påminnelse om påmeldingsfrist

Her kommer en vennlig påminnelse om at påmeldingsfristen til Folkehøgskoleuka nærmer seg.

Fristen er satt til 11. juni. Vi setter stor pris på alle påmeldinger som kommer inn til oss innen fristen, da dette gir oss god oversikt over hvordan vi ligger an.  Vi håper flere melder seg på, selv om det er utfordrende tider ute på skolene. For at vi skal kunne tilby kurs og samlinger er vi naturligvis avhengig av et visst antall deltakere for å kunne gjennomføre. Dersom deres skole velger å ikke delta i år hadde vi satt pris på om dere vil si ifra om det, inkludert noen ord om hvorfor, dersom årsaken er noe vi kan ha nytte av i vår evaluering.

Ta en titt i programmet for Folkehøgskoleuka her.

Vi har en spennende nyhet til dere. Vi vil nemlig tilby kurs i praktisk informasjon og markedsføring under Folkehøgskoleuka. Vi vet at dette er svært aktuelt og ønsket. Kurset er ment for deg som jobber med informasjon og/eller markedsføring på en folkehøgskole, enten du er rektor, inspektør, lærer, kontormedarbeider eller noe helt annet. Kurset er både for deg som har jobbet med informasjon og markedsføring lenge, og deg som er fersk.

Kurset er utviklet av Informasjonskontoret for folkehøgskolen og holdes av Ingvild Sættem Beltesbrekke, Susanne Stee og Dorte Birch. Vi er veldig glade for dette samarbeidet og anbefaler virkelig dette kurset.

Kurset finner sted mandag 7. – tirsdag 8. august. Kurset er gratis, du betaler kun for kost og losji.

Her kan du melde deg på Folkehøgskoleuka

Vi ønsker dere velkommen til SKAP Kreativ Folkehøyskole i uendelig vakre Mandal.

Espen Bråten Kristoffersen

Rådgiver for pedagogisk utvikling