FHF-Rundskriv 8/2024: «Uten fasit» – idéhefte i posten

FHF-rundskriv 8/2024:  «Uten fasit» – idéhefte i posten

Vi har sendt ut to eksemplarer av et helt nytt idéhefte med tips til tema og hvordan arbeide med utvikling av den pedagogiske praksis ved en folkehøgskole. Heftene ble sendt i posten sammen med programmet til Folkehøgskoleuka 2024, samt en liten plakat i A4. Vi håper dere har mottatt dette. Om ikke setter vi pris på å få vite om det.

«Uten fasit – et idéhefte» tar utgangspunkt i boken med samme navn av Øyvind Brandt, men er ikke avhengig av denne. Øyvind ble oppfordret av en skole til å komme med forslag til hvordan bruke boken til skoleutvikling, og idéheftet er et svar på dette.

Dere finner heftet i PDF format, samt en PowerPoint presentasjon til bruk i arbeidet på våre ressurssider for pedagogisk utvikling.

Ønsker dere å bestille flere hefter kan dette gjøres via e-post til fhf@folkehogskole.no

Heftene koster 50,- pr stk.

Vi håper heftet kommer til nytte i arbeidet med skoleutvikling. Kanskje allerede under etterarbeidsdagene?

Ha en fin arbeidsuke!

Med beste hilsen

Espen Bråten Kristoffersen                                                                      Angelina K. Christiansen
Rådgiver for pedagogisk utvikling                                                          Generalsekretær