Tips og råd til leker i hjemmeundervisningen av folkehøgskoleelever. Bilde: Jæren folkehøgskole

Deltidsstilling/sommervikariat innholdsprodusent sosiale medier

Informasjonskontoret for folkehøgskolen leter etter en studentmedarbeider til kontoret vårt i Oslo, som skal jobbe med våre sosiale medier i vår og sommer.

Du må:

🏫Ha gått på folkehøgskole

📚Studere markedsføring, kommunikasjon, medieproduksjon eller journalistikk

📱 Ha erfaring med publisering i sosiale medier, spesielt Instagram og TikTok.

📹 Kunne redigere enkle videoer og filme selv med mobilen (Vi bruker Premiere Pro).

🙋‍♂️ 🙋‍♀️Være komfortabel med å være foran kamera, og ha lyst til å lage innhold der du er hovedpersonen.

📍Kunne jobbe fra kontoret vårt i Oslo en dag i uka i vår, og hver dag fra uke 26 – 31 sommeren 2023. Vi kan tilrettelegge om du har eksamensperioder eller må ha fri av andre årsaker.

Arbeidsoppgaver: Lage innhold til sosiale medie-kanalene til Frilynt folkehøgskole og Folkehøgskolene og deltakelse på Frilynt folkehøgskoles stand til Oslo Pride

📆 Arbeidstid er 7,5 timer i uka våren 2023, og 37,5 timer i uka i sommer. Gode lønns og arbeidsvilkår.

✉️ Send CV, en kort søknad og et videoklipp der du forteller litt om deg selv og hvorfor du mener andre bør gå på folkehøgskole til ingvild@folkehogskole.no. Legg gjerne ved arbeidsprøver om du har.

Videoen kan gjerne sendes via WeTransfer.com.

Spørsmål om stillingen kan sendes til ingvild@folkehogskole.no

Søknadsfrist 1. april.