Informasjonskonferansen 2022

Publisert/Oppdatert

Velkommen til inspirerende og lærerike dager på Informasjonskonferansen! Vi gleder oss til å møtes igjen, forhåpentligvis uten restriksjoner.

Digitalt Åpent hus på folkehøgskolene

Publisert/Oppdatert

Vi gjentar suksessen med digitalt Åpent hus på folkehøgskolene. I år blir det livesending på både Facebook, YouTube og Tiktok.

Til minne om Tor Grønvik

Publisert/Oppdatert

Det var trist å høre at Tor Grønvik døde så altfor tidlig. Da Tor for tre år siden gikk av med pensjon fra stillingen som daglig leder i både IKF og NKF så var det til en lang liste av prosjekter og interesser som han nå kunne få mer tid til. Tor var en mann som ikke kun skulle nyte sitt otium, han skulle bruke det til alle de tingene han var så glad i. Det er leit at den tiden ble så kort.

Informasjonskonferansen 2021

Publisert/Oppdatert

Nå kan vi endelig invitere til fysisk konferanse!

Webinarer med tips og råd rundt informasjon og markedsføring

Publisert/Oppdatert

IF har, sammen med IKF, laget en rekke webinarer høsten 2020 og våren 2021 med tips og råd rundt informasjon og markedsføring. Her ser du oversikten over webinarene.

Informasjonskonferanse på en annen måte

Publisert/Oppdatert

På grunn av koronaviruset blir ikke Informasjonskonferansen arrangert i sin opprinnelige form 9.-11.september.

Informasjonskonferansen 2020

Publisert

Nå er tid og sted for årets informasjonskonferanse klart. Informasjonskonferansen blir 9. - 11. september 2020 på Thon Hotel Arena på Lillestrøm. Vi ses!

Informasjonskonferansen 2019

Publisert/Oppdatert

IF og IKF ønsker velkommen til folkehøgskolenes felles informasjonskonferanse 11. september 2019 - 13. september 2019 på Thon hotell arena på Lillestrøm.

Programmet til Informasjonskonferansen tar form!

Publisert/Oppdatert

Årets Informasjonskonferanse går av stabelen fra 11.-13. september på Thon Hotel Arena på Lillestrøm. Her er noen av innslagene:

Ny rekord i antall elever

Publisert

Vi har nå fått inn tallene for hvor mange som har takket ja til plass for neste skoleår. Det er en økning på 10 prosent i forhold til i fjor.