Tillit til tilliten?

Publisert/Oppdatert

Misbruk av reiserekningar, pendlarboligar, meetoo, aksjekjøp, manglande habilitet, nepotisme og ikkje minst  tjuveri av solbriller og til og med kyssing utført av profilerte politikarar, er i følgje mange kommentatorar i ferd med å svekke tilliten til det norske tillits­samfunnet. Og kanskje enno verre; i ferd med å svekke tilliten til demokratiet. Skandalane som er rulla opp gjennom sommaren får bibelens syndefall til å framstå som epleslang.

Idrettsskolen Numedal folkehøgskole har ledig 100% fast stilling som rektor!

Publisert

Vi søker etter deg som er klar for en givende og engasjerende lederjobb! Vil du være en del av et aktivt skolemiljø og bidra til å videreutvikle en folkehøgskole med flotte omgivelser og gode treningsanlegg? Liker du å veilede og bidra til personlig utvikling hos ungdommer? Da er du den vi søker etter som ny rektor på Idrettsskolen Numedal folkehøgskole!