Tre nye folkehøgskolerektorer

Publisert/Oppdatert

Evje, Manger og Sund folkehøgskoler får innen kort tid nye ledere. Steinar Bruun er ansatt på Evje, Viggo Bjørge på Manger, mens Eirik Stensland skal lede Norges eldste folkehøgskole på Inderøya ved Steinskjer.

Et problem? Folkehøgskole og kommunikasjon

Publisert/Oppdatert

Er folkehøgskole like komplisert som en strikkeoppskrift? De som kjenner meg, vet at jeg liker å snakke i bilder. I foredrag viser jeg ofte kakebilder og forklarer at folkehøgskole er kaken og pynten på toppen er markedsføringen.

Unitas Reiser til Norge

Publisert/Oppdatert

KFUK-KFUM Norge og Unitas Rejser DK samarbeider om å etablere Unitas Reiser, et nytt norsk reisebyrå med et ideelt formål.

Ringerike: Har fått drømmejobben

Publisert/Oppdatert

Kjøkkenleder ved Ringerike folkehøgskole i Hønefoss, Kjetil Viken (52), er svært fornøyd med å ta en sving inn i folkehøgskolefolden. Han startet opp ved årsskiftet 2022 og har rukket å bli glad i hverdagene på kjøkkenet.