FHF rundskriv 5/2020: Utlysning av stipend for kompetanseutvikling

Publisert/Oppdatert

Vedlagt følger utlysing av midler fra Stipend og forskningsfondet - til orientering og kunngjøring, evt. ved oppslag.

Felles FHF/IF-rundskriv 12.02.2020 Rundspørring om Frirommet til skolene

Publisert/Oppdatert

Er din skole med på en felles frilynt demokratisk satsning? Skal frilynt folkehøgskole introdusere Frirommet i Norge?

FHF-rundskriv 4/2020: Kurs for kjøkkenansatte i frilynt folkehøgskole oppdatert program

Publisert/Oppdatert

Påminnelse og oppdatert program, kurs for kjøkkenansatte i frilynt folkehøgskole.

FHF-rundskriv 3/2020: Kurs for tilrettelagt Folkehøgskole

Publisert/Oppdatert

Vi i NKF og FHF tilbyr et kurs for ansatte som arbeider med tilrettelagt folkehøgskole.

FHF-Rundskriv 2/2020: Invitasjon til kurs for kjøkkenansatte i folkehøgskolen

Publisert/Oppdatert

Hverdagen på kjøkkenet i folkehøgskolen er travel, og vi har mange munner å mette. Vi i Folkehøgskoleforbundet har laget et kurs som vi håper vil inspirere kjøkkenansatte.

FHF-Rundskriv 1/2020: Rektorlaget – landsomfattende lokallag av rektorer

Publisert/Oppdatert

Landsmøtet på Skogn i mai 2019 besluttet å opprette Rektorlaget, et landsomfattende lokallag for rektorer.