NF-rundskriv 6 – 2005 Val på Landsmøtet 2005

Publisert/Oppdatert

Valnemnda ber med dette om framlegg til styremedlemmer og varamedlemmer i styret fra 2005 – 2007.

NF-rundskriv 5 – 2005 SWOT-analyse på den enkelte skole

Publisert/Oppdatert

Takk for sist på rektormøtet i Stavanger sist uke!  På særmøtet i NF/IF onsdag 19. januar var viktigste sak det felles pedagogiske utviklingsarbeidet i framtida – det arbeidet som knytter seg til PU-midlene som Folkehøgskolerådet fordeler etter søknad.

NF-rundskriv 3 – 2005 Forsikringsbrosjyre + HSH brosjyre

Publisert/Oppdatert

Som kjent er medlemmene i NF omfatta av medlemstilboda til Utdanningsforbundet. Vedlagt følgjer ein oppdatert forsikringsbrosjyre til kvar medlem. Vi ber lokallagsleiaren sørgje for at dei vert delte ut.

NF-rundskriv 4 – 2005 Kommentarar til program for NF

Publisert/Oppdatert

Vi har mottatt ein del kommentarar til framlegg til nytt program for NF, men manglar stadig reaksjonar frå mange skolar.

NF-rundskriv 2 – 2005 Innkalling til Landsmøte i NF 2005

Publisert/Oppdatert

Det blir med dette kalla inn til landsmøte i Norsk Folkehøgskolelag på Ringerike Folkehøgskole 24. – 26. mai 2005. Møtet blir avslutta med festprogram 26. mai. Avreise etter frukost 27. mai.

NF-rundskriv 1 – 2005 Støtte frå NF til dei flodbølgjeramma

Publisert/Oppdatert

Vi ønskjer oss stadig eit godt nytt år! Styret i Norsk Folkehøgskolelag har vedtatt å sende kr 50.000,- til støttearbeidet for dei katastroferamma i Søraust-Asia